söndag 3 april 2011

söndagsfrukost...mums

Vi har dukat upp värsta godafrukosten med kokt ägg, äggröra, rostat bröd...mums Cristians äggröra är typ godast i världen.

Vi var ju K-holma igår och kom inte hem förräns 23.30... det belönade sig idag kan jag säga. jag hade vaknat och låg bara och slumrade i sängen. Vakna i egen takt, det är lyx det! Så när alva kom in 8.30 så hade jag vaknattill ordentligt. Sen Cristian och nu kom Benji precis upp...kl 10. han var trött han

Idag ska vi ut till mina älskade morföräldrar.Umgås och även hämta möbler... min fina soffa ska ju få flytta hem till oss idag plus ett matbord och så ska vi förhoppningsvis köpa ett nytt soffbord begangnat...

LÖV fina begangnade möbler...  När vi hjälpte min bror och hans sambo att flytta fick vi ett vitt vitrinskåp av dom... tackar!

ha en bra dag alla fina

1 kommentar:

  1. låter som en mysigt frukost =) här blev det sovmorgon med =)
    hoppas ni får det mysigt hos mormor och morfar idag <3

    SvaraRadera

har du något att säga?