torsdag 8 april 2010

klockan är mycket...

och jag borde sova eftersom barnen ska iväg till dagis till 7.30 och jag ska ringa en massa jobbsamtal och få en massa jobb gjort som jag bara skjutit framför mig. och då inget hemmajobb som jag kan slöa mig igenom...näää så igentligen borde jag sova nu men jag drar mig kvar i soffan framför tv´n


Annars har dagen varit bra. Eftermiddagen bestod mest av barnen och deras kompisar. Till middag serverades det fiskgratäng och som vanligt rynka ungarna på näsan så vi hade förberett med fiskpinnar... Så ja, jag har blivit en sån där som gör olika maträtter till middag!

ups...bad mammakaraktär!

1 kommentar:

  1. tycker de inte om fiskgratäng?
    mina älskar det =)
    fast oskar har blivit väldigt knasig på siståne och påstår att han tex inte tycker om KÖTTBULLAR ??!!

    SvaraRadera

har du något att säga?