lördag 3 april 2010

Påsk på landet

Och vi är hemma nu. och herre min gud vad trött jag är, jag är som barnen på kvällarna. Man är ju ute mycket så man blir helt slut. Och det allra värsta (;) ) Är att ute hos min mormor och morfar så har dom ett rum med två sköna sängar. och det är alltid så behagligt ljus och värme i rummet + att det fullt med braiga historietidningar. Så vad man...jo man smyger upp så fort man får chansen och lägger sig och läser. I den stunden är det inte ovanligt att man somnar kan jag lova. Innan barnen kom låg jag däruppe hur mycket som helst...så sköööönt!

Min morfar har ju nu på gamla dar oxå skaffat sig sin första dator med internet så vi visade honom youtubeklippen med...

Paul Potts

http://www.youtube.com/watch?v=bEo5bjnJViA

Susan Boyle

http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk

Och nu vårt svenska svar från talang Freddy Amigo

http://www.youtube.com/watch?v=jaBWvtqSmnk


coooooolt!

Haha... By the way så kom vi in på alkohol och fylla ute hos mormor och morfar och vi fiskade fram info om när dom var fulla senast och mormor berättade att hon visst kan bli lite snurrig ibland när hon dricker men riktigt full har hon inte blivit på 30 år haha. Och sen började morfar räkna efter och sa då att han inte minns flera tillfällen och då behöver man inte räkna dom *haha*

själv var jag sådär riktigt fuller förra året eller var det kanske året innan... jaja minns ej så då behöver jag inte räkna med dom fyllorna. vad man inte minns har inte hänt ;)
tjollahopp!!!!
rolig info sådär på påskaftonskvällen

3 kommentarer:

  1. ja du - fyllorna är lätträknade här med! ett bröllop i höstas och innan det minns jag inte ens! kram på er å glad påsk

    SvaraRadera
  2. Tack :-9 Kände att jag var tvungen att ventilera mig.
    Dom är ju så härliga att titta på dom klippen på youtube.

    SvaraRadera
  3. Jaså så du såg oss, jag såg bara dina söta barn! Du kunde väl ha kommit utspringande och hojtat på mig! haha

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera

har du något att säga?