onsdag 25 november 2009

Nu har vi kommit hem från Alvas avslutning på dansen, jätte kul att se vad dom höllt på under terminen och detta var mitt första besök där överhuvudtaget då jag har teaterleken på onsdagar samma tid. Men nu fick jag iallafall chansen...

Efter det hade vi i ett svagt ögonblick lovat att äta på mcdonalds och det glömde dom ju tyvärr inte så vi liksom tusen andra barnfamiljer (typ) tog oss en burgare...alltid lika gott i 5 sek och gööööräckligt sen haha...

iallafall ...när vi kom hem hann barnen vara sams i typ 0 sekunder och när vi sagt till 14 gånger och dom fortfarande bara bråkar och skriker då var det liksom bara sängen som väntade. Så med ännu mera skrik och bråk(nu riktat mot oss föräldrar) så fick barnen sina nattakläder och ligger nu i sina sängar. Först fick vi höra att vi dom dummaste mamman och pappan i världen från både Alva och Benjamin men nu har Benji somnat så det är bara Alva som gapar och för lite oväsen men men... jag blir alltid så full skratt när barnen blir så här arga och visar sitt register, eller nej kanske inte när dom gör in public men när man är hemma,utvilad och full med tålamod... DÅ är det rätt kul att se vad barnen har för register.

Nu ska jag spela lite sims i väntan på greys...
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

har du något att säga?