söndag 22 november 2009

Redo för disco!




Hon har frågat sen hon vaknade om det var snart dags att gå så hon skuttade nästan fram när vi skulle gå till skolans gympasal. Hoppas hon har jätte roligt nu!





Vår katt Stacy följde med oss och satte sig utanför och väntade... och skrek på mig medans jag lämnade av Alva. Sen följde med hem igen springandes brevid mig som den lille vovve hon tror sig vara!





Vi har ju blivit vana med att vår kisse följer efter och är så här men man märker ju att folk tittar så man förstår ju hur komiskt det måste se ut...


kattskrutt!




Chefen ringde förut, det sjuka personal så han undra om jag kunde hoppa in xtra eller om jag ville ha imorgon kväll ledigt istället men vi har redan fixat med barnvakt så det blir lite xtra kronor i lön istället... skönt nu när det börjar närma sig jul och födelsedag här i huset!

på tal om jul så ska jag leta fram en zinkkruka/blomlåda så att jag kan fixa till en tjusig advents ljusstake...tänk, första advent nästa söndag... tidern flyger iväg

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

har du något att säga?