tisdag 29 december 2009

Det är inte klokt att detta år 2009 snart är slut. Snart 2010 och året då benji ska fylla 4, Alva 6 och jag 27...bara det är ju ofantligt overkligt. Jag är ju fortfarande bara 21 i hjärtat ;)

Idag åkte vi till nyköping för att köpa en overall till Alva, hon har tjatat sönder våra öron och vi har nu lyssnat...Tydligen ska man inte tvådelat om man heter Alva och är mitt barn... anywho...ingen overall hitta vi så vi ska göra ett nytt försök imorgon på la stada. Idag hitta vi annat smått och gott istället. Som två finfina mössor till barnen och en till mig. Ett par nya handskar till mig och annat smått och gott. bland annat en ny lykta som jag ställt utanför dörren. Imorgon ska vi oxå passa på att handla för nyår då vi får finbesök av min bästaste Bea. Cristian ska ju jobba natt nyår och förfarande först att jag skulle bli sittandes här alldeles själv med två små troll och skåla med mig själv, men så frågade Bea om vi skulle fira tillsammans och ingen blev gladare än jag. Vi ska klä upp oss, äta gott och bara ha det trevligt!!!

myyyyys!

Ska snart göra ordning lite köttbullar och potatismos...hemmagjort såklart!

ciao

1 kommentar:

har du något att säga?