fredag 4 december 2009

Fredag fredag fredag!!!


nämde jag att det var fredag... och det är en ledig fredag dessutom. Det väntas hemmagjord pizza och ostbollar... och julmust. ALLTID julmust i december!

Det är ganska otroligt att det känns som tiden bara flyger iväg. Redan december och jag hänger inte med i räkningen. Jag och Cristian försökte klura ut hur länge vi har varit ihop. Vi räknar från nyår 2001-2002 och fram till nu 2009-2010. Det är liksom 8 år...helt otroligt! Vart har tiden tagit vägen... Här sitter man 2 barn senare i ett hus och leker svenssonliv. herregud, nyss var vi ju hippa och coola och orkade och hade lusten festa hela natten. Och nu... ja nu är lusten att soffpotäta, dricka te ...eller julmust hemma i soffan större... När hände det? Hur hände det?

Hm ska fundera över det medans jag slänger mig i soffan och njuter av soffläget medans jag supprar julmust... myyyys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

har du något att säga?