tisdag 8 december 2009

Har jag berättat om min supermegaduperfina gummistövlar??


Om inte kan jag med glädje ägna dom ett helt eget inlägg. För det första så är ju denna årstid inte den roligaste. Det regnar och ruskar och är lite jobbigt blött ute. MEN så mycket roligare det blir när man pryda dom man går med något så snyggt som ett par riktigt fräsiga gummistövlar!


och tyvärr så funka ingen av våra kameror just men jag hamna på en annan blogg som hade denna bild och jag bara... MEN TITTA, DÄR ÄR JU MINA SUPERSNYGGA GUMMISTÖVLAR!


Men nä...inte riktigt... detta är tydligen Ilse jacobsen som kostar typ 1199 kr... så nä, detta är INTE mina supersnyggamegaduperfina gummistövlar!
Men... dom ser typ likadana ut och jag köpte dom på Karlsson för 250 kr...
Me like it... oh no... AJ LÖÖÖÖV them!!
Nu vill jag vara 3 år och säga högt och förälskat att jag vill ha på dom jämt! Men istället så dödar jag spindlar i hopp för regn...
oj... nu börjar Betty ugly!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

har du något att säga?