måndag 7 december 2009



Som sagt... vart tusan tar tiden tiden vägen... jag hänger inte med!!!





Alldeles nyss var mina små kottar små små små... Alldeles nyss var jag nybliven mamma till världens finaste lilla tjej med kolsvart burrigt hår som vid ett års ålder hade bara EN tand och lika yvigt hår att man lätt kunde missta henne för henne för en trollunge och hennes ögon som trollbinder vem som helst. Sen kom lillebror som var ,fast han var en pojke... så lik sin storasyster! Fjunigare hår som mycket fortare blev ljusare men lika stora ögon som sin syster... och lika mycket trollunge!


Alldeles nyss tog vi detta kort på öppna förskolan. Och Alva vred och vände på sig och ville inte alls hålla sin lillebror i knät och rörde på sig förutom exakt fem sekunder som bilden togs.


Sen helt plötsligt ska man börja planera för sin blivande femårings kalas och jag hänger inte med...

Fortfarande trollungar av värsta slag men dom är mina trollungar!!!

1 kommentar:

  1. Ja du tiden de rusar iväg,, förtår inte alls att jag om ca ett halvår har varit mamma i 9 år !!! det är ju nästan 10 år jö.. jisses..
    två av mina kan läsa och räkna och den tredje hon kan allt om hon får bestämma =D
    kram

    SvaraRadera

har du något att säga?