fredag 19 mars 2010

Fredag idag... och C jobbar eftermiddag hela helgen. Så jag unt the kidz är helt ensamma både skönt och nödvändigt känner jag. Missförstå mig inte, tycker om att vara med min man oxåmen det så lätt att det ska hittas på saker. Kanske åka iväg eller nått annat som är skoj men nu har ju jag inget körkort och då är jätte lätt att skylla på det och bara vara hemma en helg och göra minst möjligast. Välbehövligt och skönt!!

Min mamma är i australien just och turistar samt hälsar på våra släktingar om bor där . Fick ett mail från henne med telefonumret som dom har därnere men vi fick INTE ringa... skicka inte tefonnumret då tant!!

var och kollade in nya MAXI i nyköping... mamma bor ju i södertälje och nästan varje trip till moderskapet så blir det tur till MAXI där så vi visste ju vad vi skulle vänta oss. Ett stort plus var barnkläderna som kändes roliga, prisvärda och typ samma standard som vanliga HM och lindex bland annat . Hitta två roliga tröjor till barnen. Lite påskservetter blev det oxå och då börjar jag undra vart allt påskpynt är. har samlat på mig en del under åren men jag har noll koll på vart det hamna efter flytten :( får leta...

Undrar... om jag skriver att mina barn leker så fint med varandra just nu i benjis rum... undrar då om jag jinxat alltihop och dom börjar bråka som små tokiga troll istället. Vet inte om jag vågar riskera detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

har du något att säga?