söndag 21 mars 2010

Söndags seg och allmänt tröttigt!

och till råga på allt så regnar det ute... men hellre det än mera snö iallafall. Idag har vi inga planer alls, det hade vi ioförsig inte igår heller eller i fredags men det blev visst saker gjorda ändå. idag ska målet vara - så lite som möjligt men det skiter sig nog då jag måste både tvätta och städa lite. Eller ja...måste och måste men imorgon så börjar en ny vecka och det är ganska mycket jobb som väntar och lite tid hemma och då är det skönt att ha det städat på hemmaplan iallafall.

sen i eftermiddag blir det tacos... vi skulle ha ätit det igår men varken jag eller ungarna var så där jätte hungriga på eftermiddagen så det middag light istället så tar vi tacosen idag istället!!!

ha en bra söndag

2 kommentarer:

  1. här snöar det nu =) fast tror det töar bort rätt fort och desutom tar med sig lite gammal snö i farten =)

    själv har jag jobbat hela helgen och kan se framemot 2 långa dagar till innan jag är ledig en dag.
    kramiis

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den klockren!

    Skönt med en oplanerad söndag! Även om städning osv måste fixas. Jag borde ha städat men har varit sjukt omotiverad till allt sånt!

    SvaraRadera

har du något att säga?