söndag 14 mars 2010

Tantslem

Har ni hört uttrycket Tantslem nån gång. Det är ganska nytt för mig men tydligen så är det när en kvinna börjar titta och dregla över killar i 18 nånting års ålder... haha, blir så full i skratt då jag som nu börjar närma mig 27 ( aug) och nästan alltid gillat äldre killar. Min man är ju faktiskt nästan 10 år äldre. ( 9 för att vara exakt men jag brukar säga nästan 10 för det retar hans åldersnojja hehe) och dom flesta kändiskillarna jag suktat efter har ju varit mogna och fina exempelvis... johnny ,brad, tom ja men ni vet dom klassiska snyggingtyperna i modell äldre men nu när man börjar bli liiiiite äldre så är det liksom inte bara dom äldre hunkarna som får mina ögon att le lika mycket längre nääää helt plötsligt diskuterar man med sina kollegor om dom här unga killarna, nyss fyllda 18 typ och drömmer sig bort...

är det så... att man gått och blivit tantslemmig??

1 kommentar:

  1. hahah har inte hört tantslem någon gång ,, hm ja det finns ju rätt många söta nya skådisar och artister haha så man får väll bli tantslem då.. men tror jag nöjer mig med att titta på dem på håll haha

    SvaraRadera

har du något att säga?