söndag 21 mars 2010

Skrivkramp

Åh vad jobbigt det är... och som har en dadline imorgon. jag kan inte och jag menar INTE dra ut det en vecka till. Det går icke. Och jag brukar bli så där jobbigt onöjd när jag skriver utan att ha skrivarguden på min sida. Så nu facebookar jag, bloggar, tittar på film. Allt samtidigt. Just because jag är kvinna och kvinnor kan!

Men jag kan inte skriva... och det suger just nu!!


Annars har söndagen varit tip top. Fick besök här på eftermiddag av dom ny grannarna som igentligen är dom gamla grannarna på en annan adress . Get it? Men då hade vi små bebisar som inte gjorde så mycket väsen för sig. Nu har bebisarna vuxit och medans mammorna satt i köket med en varsin kopp så passade *bebisarna-som-vuxit upp* att demolera hela huset... Eller iallafall förflytta alla husets 5000000 leksaker till vardagsrummet och lämna sina nuvarande hemmarum i allmänt kaos!

jaja kavla upp ärmarna och städa och fixa små snälla barn i soffan. Säga hej då till grannarna . Söva barn och sen tjoff ner i soffan och börja skriva men då vakna latmasken...eller jag menar skrivkrampen... urg!

gör ett nýtt försök

ciao mi amores...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

har du något att säga?