onsdag 16 mars 2011

avslut!

Idag har jag haft avslutning och föreställning med en av mina teatergrupper. Det gick jätte bra och alla var nog nöjda!

Dagen började med jobb, sen hem till lunch med småtrollen. Vara hemma och bara vara... gud så skönt det är...speciellt när man vet att det blir fullt upp från och med imorgon kväll. Även om jag älskar att jobba där jag jobbar så finns ju det där dåliga samvetet när man knappt ser sina barn under intensiva jobbdagar. Men man får ju ta igen sen!!

Sen kom bästa pappsen och bästa gunilla och passade barnen då jag åkte iväg till teatergruppen.Va hemma runt 20.30... så vi hann sitta och chitt chatta lite innan dom åkte hem och jag gjorde en kopp te och bänka mig framför säsongspremiären av greys... som jag har längtat!!
Avsnittet var bra... lite skratt, lite tårar...love love love!

Imorgon ska jag vara med min dotter i sin förskoleklass... jag är nämligen ditbjuden för att spela lite teater med barnen. Sååå kul! Ska hålla i 2 grupper tror jag men jag kör samma koncept 2 gånger eller ja... kanske liiite olika beroende på vad tiden räcker till. har föberett en massa och är faktiskt helt ärligt inte riktigt färdigmed föberedelserna. Jag borde göra färdigt det nu... jag ska bara först... som alfons säger!

undrar oxå om jag skaklicka hem lite klänningar från nätet... hittat några fina för löjligt låga priser... vore ju dumt att inte göra det eller hur... ;)

kramis kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

har du något att säga?