onsdag 23 mars 2011

ledig idag!

Guuuud sååå sköööönt!

Idag ska jag bara vara mamma, fru och jag ska bara vara hemma...göra saker hemma som tvätta,städa och you name it...
jajajaja.... jag är en småstadsmamma...okej då!

men d behövs.jag har ju jobbat 10 dagar i sträck och då blir d inte mycket gjort här hemma. Det liksom översvämmasav allt möjligt här hemma. Och nu är barnen på dagis och skola till 11.20 så d är bara att kavla upp ärmarna och börja.

Och vet ni vad... jag fick sovmorgon imorse...till 7.30... (klockan har ringer tidigt) herregud så skönt och huvudvärken som jag har haft sen i måndags är borta... tack för det sömn!

puss på er

1 kommentar:

  1. Härligt med en ledig dag =) hoppas du har fått göra lite annat än att såna där tråkiga husliga saker med =)
    stora kramen
    Ps det är bara 111 dagar kvar nu =D

    SvaraRadera

har du något att säga?