onsdag 30 mars 2011

Drama drama drama!!!

Livet är fullt av drama just nu! klitschigt värre, det är mycket nu och det är nära... Imorgon har min ungdomsgrupp premiär på shakespeare´s mycket väsen för ingenting. Det är både pirrigt och spännande och jag har inga tvivel på att ungdomarna kommer göra stor succe på fredag när det är föreställning. Imorgon blir det en lång dag, jag ska springa runt och fixa det allra sista för att sen möta Pernilla som hjälper mig med allt det praktiska runt omkring. Då ska vi flytta in på nyköpings gamla underbara teater. Ska bli ett kärt återseende då jag inte varit och spelat där på många många år. (usch så gammal jag kände mig nu!!! nej nu måste jag snart lägga mina barn och senare är det greys! ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

har du något att säga?