söndag 13 mars 2011

slutet av helgen

vad roligt det är att blogga igen... jag har liksom massor att berätta och skriva om känns det som !Vi får väl se hur mycket som hamnar på print.

idag är det söndag... åh vad helgen har gått fort... alldeles för fort. Ny arbetsvecka på ingång och den är låååång måndag till söndag. I mitt nästa liv ska jag bara ha ett jobb, en inkomstkälla så när jag är ledig från så är jag ledig...men nu ser min verklighet ut på ett annat, lite jobbigare... men kanske lite roligare sätt. Jag får ju jobba med något som jag älskar... jag tycker ju oxå om att ha massvis med bollar i luften men för att barnen som bor här hemma ska ha en närvarande mamma här hemma så måste jag ibland låta lediga helger vara just LEDIGA som den här... det är skönt. Annars är det lätt hänt att jag uppslukas i pappersjobb, jobbsamtal och fix och trix. men imorgon så dubbeljobbar jag. Först omsorgsjobb några timmar och sen vidare till teaterrepetioner

men idag är det ju söndag och jag ska försöka få in en tvättmaskin.

By the way... om det blev lite rivning av tapeter i går...inte mycket. Fick ju 3 lånebarn några timmar. 2 av dom lika gamla som mina egna ... Alltså födda 040ch 06 och sen en liten 08... Mysigt och inte ett dugg jobbigt. Klart det småtjafsades lite men barn är väl barn...

nä... den där tvättmaskinen var det jue...jag ska bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

har du något att säga?