lördag 26 mars 2011

Vilken fin dag...

iallafall vad jag kan se genom fönstret för jag har icke varit ute idag. Och jag hade en massa planer idag. Först in till storstaden brevid för att vara med i earth hour projektet tillsammans med min ungdomsgrupp, men nu så hade dom flesta av ungdomarna fått förhinder så det sket ju sig ändå. Jag fick lite skäll av någon i telefonen för att det hände i sista minuten men det kunde ju inte jag göra nått åt då några återbud kom imorse... jaja ... jag kan ju inte tvinga dit dom heller även om jag skulle vilja. för det hade varit roligt ... sen skulle vi iväg till K-holma för att träffa en av våra favvofamiljer. men nu blev ingeting av alls då Benjamin fick lite feber igårkväll och sen tokmycket inatt. febern har hållit i sig idag och han har mest sovit, men nu har han fått i sig lite dricka och två köttbullar iallafall... inte mycket matlust stackarn... mammas lille snutt






Inte så stor och tuff idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

har du något att säga?