fredag 25 mars 2011

mitt inneifredagsmyset just nu... lärre och chirre och filmen toy story... Mysigt!

Fast benji har feber,inte så att han ligger däckad men han är rosig om kinderna. Hoppas han mår bättre imorgon!!

Just nu så är allt helt upp och ner här hemma...skittrist men blir roligt när allt är klart. Vårat nya sovrum är ju nästan färdigt. tapeten, sängen och lite småsaker är på plats. Nu fattas bara tv´n, lite tavlor och väggord så blird tipp topp.

Alvas rum är färdigtapetserat så nån gång i helgen ska hon få flytta in ordentligt med möbler och allt...

allt kommer bli jätte bra när det är färdigt...lovar!

sen kanske jag vill ordna nya tapeter i vardagsrummet *fniss* men jag måste nog låta Cristian vila lite ... ett tag iallafall

ha en bra helg!

2 kommentarer:

  1. hoppas på bilder snart =) förre och efter bilder är så roligt tycker jag =D
    kram på dig

    SvaraRadera
  2. jag vill också se bilder! =)

    SvaraRadera

har du något att säga?