fredag 11 mars 2011

Toddiluuu

Hemma efter en låååång arbetsdag på ca 4 timmar... phu, är alldeles helt slut!

har slängt i mig lite lunch och behöver ringa/ fixa och boka en massa för alla teaterjobb. jag älskar det, om jag vill välja skulle jag jobba med detta på heltid men nu är ju det inte det lättaste men halvtid kommer jag upp i iallafall och sen får jag springa på timmar på andra ställen. Men jag har ju vanan inne och jag har sprungit där nu i några år och trivs som fisken... så d gör väl igentligen ingenting MEN när den dagen kommer och jag blir fast så kommer jag nog dra lite på smilbanden tror jag nog...;) meen just nu funkar det... och i Aprilså blirdet många arbetstimmar med nyckelteatern... vi har nämligen premiär och föreställningar + allt jobb som hör till en förställning så det ska bli roligt!
Om jag får betalt ? Självklart ... netten jobbar inte gratis nu när hon har blivit vuxen med huslån och allt sånt ...

Snart kommer oxå Emma, min svägerska med liten tilde och bebben i magen som kommer snart

och så är det ju FREDAG... och inget jobb i helgen... kan inte bli bättre!!!!

Nä städa undan lite nu kanske och låtsas att vi alltid har städat och fint hemma hos oss... gör inte ni det? Haha ... skoja bara...hrm

kiss kiss hug hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

har du något att säga?